خبرنگار یزد فردا - اعظم السادات میرجلیلی : حاج محمود عظیمی نیا در گفتگو با خبرنگار یزد فردا ،افزود: نهم دی روز حماسه، بصیرت و میثاق با ولایت است و هیچ گاه از اذهان ملت ولایت مدار ایران اسلامی فراموش نخواهد شد .

فرماندارسابق شهرستان یزد ادامه داد: مردم بیدار ایران اسلامی همواره ثابت كرده و نشان داده اند ،اگر جریانی بخواهد صدمه ای به انقلاب اسلامی وارد كند آن جریان و توطئه ها را نابود و از صحنه روزگار محو خواهند نمود.

عظیمی نیا افزود : حماسه نهم دی نیز از ایام الله دوران باشكوه انقلاب اسلامی به شمار می رود و مردم در این روز ولایت مداری و بصیرت دینی خویش را به رخ جهانیان به ویژه استكبار جهانی كشیدند.

بازرس انجمن حمایت از زندانیان استان یزد گفت:حضور میلیونی مردم در خلق این حماسه تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی بود و به همین دلیل باید هر ساله و با حضور باشكوه تر مردم این حماسه ماندگار برگزار شود تا دیگر فرصتی برای توطئه های دشمن باقی نماند.

عظیمی نیا در پایان گفت: مردم ایران اسلامی با انسجام و تبعیت از رهبر فرزانه و حكیم انقلاب اسلامی در روز 9 دی 88 به صحنه آمدند و با برپایی یك راهپیمایی باشكوه و حماسه‌آفرینی در این روز ثابت كردند كه هر جا خطری متوجه انقلاب و ارزش‌های دینی باشد به صحنه می‌آیند و تا پای جان ایستادگی می‌كنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا